Fokus på mennesker frem for sygdom

Anker Fjord Hospice er bygget som et anker  beliggende på Fjordengen i Hvide Sande. Der er  udsigt over Ringkøbing Fjord fra alle lejligheder.

På Anker Fjord Hospice tilbyder vi indlæggelse til patienter med livstruende sygdom og deres familie. I mødet vil den enkelte patients livshistorie danne rammen om de individuelle hensyn og behov. Vil vil gerne finde ind til mennesket bag sygdommen, dvs. finde frem til de livsværdier og livsholdninger, der giver mening og indhold for den enkelte. Det skal være vores afsæt i mødet.

Anker Fjord Hospice er en selvejende institution, der har driftsoverenskomst med Region Midtjylland. Der er frit hospicevalg i Danmark. Det betyder, at vi kan modtage patienter fra hele landet.

Det er gratis at være patient på Anker Fjord Hospice. Patienter fra andre regioner må forvente udgifter til transport.

Læs historien om Anker Fjord Hospice her

Se videoen om Anker Fjord Hospice her