Restaurant Anker Fjord Hospice 18 oktober 2023

Onsdag formiddag den 18. oktober blev der rykket rundt i cafeen på Anker Fjord, bordene blev både smukt dækket og pyntet af frivillige.
”Restaurant Anker Fjord Hospice” kunne åbne kl. 12.00 for at kunne tage imod patienter og pårørende, som Anker Fjord Hospice og Støtteforeningen havde inviteret til en tre retters menu med dertilhørende vine.
Kokkene i køkkenet, som har stor passion for at lave og tilberede god mad hver dag, udfoldede denne dag deres kreativitet og serverede en særdeles velsmagende tre retters menu.
Alle nød samværet, den gode madoplevelse og den stemningsfulde musik.
Som støtteforening glæder det os at kunne støtte arrangementer som dette, både økonomisk og med hjælpende hænder, til at skabe rammerne for at patienter og pårørende kan dele denne oplevelse - En dag som denne med god mad og god stemning i ekstra fokus er helt i tråd med Støtteforeningens mission, og hvor vi føler, at alle som deltog i dette arrangement på allerbedste vis var med til at understøtte Anker Fjord Hospices vision om ”Fokus på livet”.
En stor tak til kokkene og de frivillige